Finally home in Falkenberg

2012-04-22 @ 16:55:49
Är äntligen hemma i Falkenberg igen, regniga Falkenberg.. Måste bara berätta om sista dagen när vi åkte bräda. Haha, först faceplantade jag i barnbackens knapplyft, mina ben veck sig när jag och Erika åkte ankarlyften upp till toppen så att vi båda trillade och åkte med släpandes en bit. Bakom oss va min bror och bakom honom åkte en jävla massa snowboardkillar. Åh vad pinsamt men kul var det också! Sedan när jag och Erika skulle ta bussen hem till lägenheten från Rödkullen så missade vi att vi skulle hoppa av så vi hammnade i en liten håla vid namn Duved. Det ligger cirka två mil från det stället vi skulle till. Och inte nog med det, så var vi tvungna att hoppa av i Duved för det var sista hållplatsen och bussen skulle inte köra tillbaka. Så i Duved fick vi vänta i typ en halvtimma till min pappa kom och hämtade oss. Men nu är vi hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback