Jennieak.blogg.se istället

2012-04-16 @ 16:07:19
Chacha, som man säger ibland.. Haha, erkänn ni läste "chacha" med en irriterande tjejröst? Anyway så ska jag börja blogga här istället. Vet att jag hoppar fram och tillbaka men låt mig. Har antagligen svårt att fastna eller vad man ska säga. Men nu ska jag inte byta blogg. Lovar, om jag bytar så är jag skyldiga er alla två miljoner kroner. Är verkligen stenrik så det har jag råd med.. I promise! Annars så åker jag och Erika till Åre inatt. Gött! Fast egentligen så vill jag åka och shoppa, behöver nämligen en massa nya och awesome kläder. Och hade verkligen inte bangat dessa!

Btw, älskar låten! - All Time Low – Time-Bomb

Mössan - Carlings. Skorna - Nastygal. Klänningen - Carlings.
(Inte för att jag brukar använder klänningar, men på sommaren kan det faktiskt vara skönt att ha..)

Kommentarer
Postat av: camilla

så snygga saker! :D

2012-04-24 @ 22:47:00
URL: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback