Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag

2012-08-29 @ 18:31:20


Hakuna matata people!

Jag känner mig riktigt trött, peppad, glad och slapp just nu. Allt i ett liksom. För övrigt har jag haft en bra dag. Drog till gymet med Becca vid 9. Sedan började första lektionen vid 11. Jag har kommit in i den här "gymnasie världen" nu. Vi i Tur12 och Tur11 börjar bli lite tightare så det är skit kul. Och jag har börjat "små bråka" med Aron, redan.. Anyway så sitter jag hemma just nu och är allmänt glad över att jag har fått ett helgjobb på Gekås. Ha de!


Kommentarer
Postat av: Malva

Kikar in och önskar dig en fortsatt fin torsdagskväll! :D

2012-08-30 @ 19:08:24
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback