Första dagen på Blanka

2012-08-15 @ 13:31:12
Första dagen på Drottning Blanka avklarad! Är så glad och lättad. Det kommer nog bli hur bra som helst det här. Idag fick vi lite information om våran linje och sedan presenterade vi varandra och lite så. Efteråt blev det "poängpromenad" och jag blev i grupp med två stycken som heter Bianca och Chucke. Gick la rätt bra, vi fick till och med pris. Godis! Jag tror och hoppas att det kommer gå bra i klassen, fast alla i min nya klass kände någon i klassen förutom jag.. Låter det logiskt så ni fattar? Och imorgon börjar lektionerna.. Engelska först med ettorna från då min klass, Turism och sedan Ekonomi och Frisörerna med. ciao

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh, önskade faktiskt att jag med började idag ni har ju gjort er första dag nu jag har min kvar:/ Hur va det? :)

Svar: Ja, det känns faktiskt riktigt bra att ha fått "den första dagen" gjord nu. Men det var nervöst, spännande, kul och haha trevligt. :)Men jag tror det kommer gå jätte bra för dig med josse! :D
Jennie Karlsson

2012-08-15 @ 21:02:06
URL: http://duvethonjosse.blogg.se
Postat av: Nea

Vad fick dig att välja hotell och turism? :)

2012-08-16 @ 20:41:25
Postat av: BATT

åh va nice schema!!

2012-08-17 @ 22:54:29
URL: http://batts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback