Gekås intervjun

2012-08-14 @ 15:42:47
Idag var ju jag uppe tidigt som satan, till och med en timma före tuppen. För det är la klockan 07.00 som tuppen vaknar? I alla fall så fick jag skjuts in till stan av mamma och sedan tog jag bussen till Ullared. Gick vidare till personalingången på Gekås och där fick jag vänta med ungefär 20 andra. Jag och en tjej, Rebecka blev intervjuade tillsammans och gud vad hon pratade på.. Är inte 100% på hur det gick för mig, men hoppas på det bästa. Efteråt gick jag och Rebecka runt på Gekås tillsammans och då hittade jag "bumpern" och skalet. Sedan begav vi oss hemåt mot Falkenberg. Och gissa vad jag gjorde efter det? Jo jag gick ända hem till Skogstorp från stan, tog typ 40 minuter, hehe. puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grym blogg! :)Fina skal ^^

2012-08-14 @ 16:27:55
URL: http://sofiavu.devote.se
Postat av: emma

Vad fina! :)

2012-08-15 @ 12:53:21
URL: http://tiotusenkilometer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback