Ja, bakom molnen skymtar mer än horisonten. Psyket det är komplex med alla sina monster

2012-08-27 @ 16:36:19
Heeeeeej! Sorry för kass uppdatering men känner mig inte så inspirerad till att blogga för tillfället.
Idag började jag halv 10, åh vad awesome med sovmorgon!! Cyklade in till Blanka med Jocke. Hade rätt roligt på lektionerna och så. Efter skolan gick jag, Alicia, Caroline och Carl till bibblan för att låna bok till engelskan. Jag tog någon som heter "A Finer End", har ingen aning om vad den handlar om..
 
Har också varit hos tandläkaren och där gick det skit bra. Men när jag kom hem blev det något som jag inte fjort på ett tag.. Dragit ut med brädan. Skit kul verkligen. Men nu sitter jag och läser och äter. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback