Sista dagen av sommarlovet

2012-08-14 @ 16:50:49
Min goa klass på Monte. Kommer sakna att inte träffa er alla varje dag. Eller 5 dagar i veckan som Abbe skulle rättat mig med.
 
Idag är sista dagen av mitt sommarlov, både bra och dåligt. Men är taggad till tusen på att börja på Drottning Blanka. Är bara så nervös nu, hemskt är det. Det är kul och awesome att jag ska gå samma skola igen som mina fina vänner Erika och Alicia. Då vet jag ju att jag känner någon i ettan i alla fall. Sedan har vi ju ett gäng killar i trean som jag känner. Men är mycket nyfiken på min "nya" klass, men är också nervös inför att träffa dem. Så 09.30 börjar jag imorgon, sweet med sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica Inspera

är den där färgen bra? :)

2012-08-15 @ 08:02:48
URL: http://inspera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback