Don't say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it

2012-07-29 @ 20:27:08
Hej! Jag hade visst glömt av det här, alltså bloggen och detta. Så kom på idag att jag borde göra ny design och så. Anyway så åkte jag lite bräda innan idag, när jag väl cruisade runt på gatorna i Skogstorp så lossnade skiten utan att jag märkte det. Så när jag nästan var hemma så släpte trucken (den saken som hjulen är fast på) och jag faceplantade nästan rakt ner i asfalten. Så efter det fick jag gå runt och leta efter en jävla mutter och en bushing som hade släppt enda nere vid skogstorpskolan. Knasigt att jag klarade mig enda vägen hem utan muttern som höll ihop framhjulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback