It's you, it's you, it's all for you. Everything I do

2012-07-10 @ 19:02:24
(Måste bara säga det, när jag gick upp på morgonen så hittade jag Erikas slöa katter. En i en säng och den andra nere i soffan. Hehe, slöa kissemisaar.)
 
Hej! Är på design humör och tänker börja fixa med en ny design. Men den kommer nog inte blir klar på ett bra tag eftersom jag inte kommer att hålla på med den all time 24/7. Men men. Anyway så tog jag mig till Erika igår och efter ett tag kom även Alicia. Blev inlines/longboard åkning till Amelia och sedan vidare till donken. Mm, big mac meny! Sedan blev det hemfärd för att hyra film på hemmakväll och sedan vidare till Erika. Blev paranormal activity 3 med popcorn.
 
Eftersom mor fyller år idag cyklade jag förbi anghems och köpte ett silver halsband till henne. Vi skulle egentligen paddlat kanot hon, jag och min bror men det blev aldrig av p.g.a vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback