Kanot i Kalv.

2012-07-23 @ 20:25:01
Hej hej! I dag hörrni så har jag paddlat kanot i Kalv med la familia. Trevligt trevligt. Blev ungefär fem timmars av paddlande, fy fan. Men det var faktiskt roligt. Men bäst av allt var nog när min mor och bror råkade välta sin kanot så att de trillade i vattnet. Kunnde verkligen inte sluta skratta, hehe. Sedan åkte vi till Mandy's diner för att käka burgare och glass. Tror att det var en av de godaste burgarna som jag har ätit. Här är deras hemsida! Puss hej, har varit hemma ett bra tag nu!
Man fick sånnahär bilar med maten, rätt kul ändå.

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hejhej! ♥ Jag har tagit ett par porträttbilder och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och kommenterade vad du tyckte om dem! :)

http://twinstars.blogg.se/2012/july/sommarfint.html#comment

2012-07-27 @ 19:19:30
URL: http://twinstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback