Kräftfestivalen 2012

2012-07-14 @ 15:21:53
I går blev det kräftfestivalen med Pia, Alicia och Erika. Hade grymt kul alltså! Vi fixade oss hos mig, drog till 2in1, var lite kriminell och snodde med mig ett glas, kollade läget hos Abbe och där blev vi inbjudan på förfest av Abbes bror Petter och hans kompisar. Men vi tackade nej och drack lite vin i stället samtidigt som vi fortsatte mot festivalen. Träffade en hel del nytt och roligt folk där, åkte karusell, hade "boxnings fight" med Jacob, dansade med Petter och hans kompisar, snackade med en massa folk, va med Abbe och hans vänner, osv osv. Hade iallafall jätte roligt och orkar inte skriva allting som hände här. Haha och när vi skulle dra oss hemåt så blev vi ju bjudan på efterfest av Hemmakvällskillen Markus så vi gick ju runt med honom ett jävla bra tag. Men till slut så blev det inte av något så vi drog bara hem. Träffade liter roliga killar på hemvägen också. Allt som allt kom vi la hem vid tvåtiden, rätt skönt att man har shysta föräldrar som låter oss vara ute.
Bjuder på denna fuckade bilden på mig, skyller på vinet.. Däremot blev ju Erika bra på bild!
Mustafa, Alicia, Pia och sedan tror jag att dom andra två killarna heter Jesper och Marcus..

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

fina bilder, allt bra? :)

2012-07-15 @ 19:15:36
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback