Legend says, when you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream

2012-07-07 @ 21:15:46
Hehe, egopixarn.. Btw, Hoodien och mössan är två av sakerna som jag köpte från Junkyard.
 
ALOHA! Igår tog jag mig hem till Alicia. Cyklade fan ändå från Skogstorp till Tröingeberg, fyfan! Anyway så fixade vi oss där.. Eller rättare sagt, Alicia fixade oss där. Käkade och så, drog till stan, gick till Hemmakväll för att köpa godis. Och attans vad varmt det var där inne, rena Egypten som Alicia sa. Haha, och även killen som jobbade där sa "Välkommen till värmen" när det blev våran tur i kassan. Anyway så kollade vi på den nya Spiderman filmen "The Amazing Spider-Man". Den var faktiskt riktigt bra! Efteråt tog vi oss tillbaka till Alicia, cyklade på Oskar och Irvin då och blabla. Drack lite vin hemma hos Alicia och kollade film. Så jag sov där och sedan idag har vi gjort lite saker och sedan stack jag hem vid fem, sex tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback