Some, some die young but you better hold on.

2012-07-12 @ 17:21:00
Håller på att städa mitt rum. Tråkigaste ever! Ett plus i kanten är också att jag har världens värk i magen för att min mens har bestämt sig för att dyka upp. Den är inte välkommen. Från och med nu ska jag försöka leva livet lite nyttigare.. Men bara lite! Ibland kan man ju få för sig saker, har fått för mig precis något nu. Måste gå, ciao!
Bara någon random bild. Men vet ni vad? Jag funderar på att skaffa en ute katt till nästa sommar. Jag kan till och med offra alla sommarens nätter till att sova i ett tält med den så att den får sällskap. Den kan ju inte vara inne eftersom min far är allergisk. Men jag har tänkt ut allt, bara lite övertalan kvar. Tror att min mor är på. Och i så fall ska jag börja bygga ett katthus till den, typ ett sådant som Abbe hade till sin förra katt. Till och med isolerat och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback