16 juni 2012

2012-06-16 @ 13:38:02


Kollade igenom min förra devote, hittade denna gifen på mig och min bror då.

Heeej! Igår var jag hemma en liten stund och solade osv. Sedan stack jag in till stan för att möta upp Amelia. Gick runt ev sväng för att sedan ta oss hem till henne och där satte vi på oss våra inlines. Åkte nog ganska länge fast i och för sig så väntade ju vi på Emil i en halvtimme också.. Seg kille det där. Anyway så gjorde vi a secret business i stan med Amelias mamma med. 

Vi var hos Emelie vid sju tiden och där var även Sofia. Blev mat nästan direkt, taccos mums! Efter ett tag kom killarna med lite öl och så. Och då körde vi tjejer fyrmanna kotte med straff på klunkar. Kan säga att jag och Sofia var alldeles awesome.. Nja, nästan. Oj vad mycket text det blev, sorry. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback