"Dagens ungdom" - Telenor killen

2012-06-03 @ 15:54:04
Var inne på Fynda en stund med mamma för att fixa lite inför paraden. Där stötte vi på Emelie och hennes pappa samt Abbe och hans mamma. Allihopa stod vid utklädningskläderna.. Själv köpte jag bara hårspray. Sedan stack vi vidare mot Coop, där väntade en telenor kille som ville sälja abonnemang. Och såklart så började ju han försöka prata med mig och då hade mamma redan hunnit vidare och så ropar hon "kom nu Jennie!" och så går jag efter henne och struntar i telenor killen. Men då börjar ju han ropa "nej Jennie, vänta! Kom tillbaka!" Och jag bara vinkar och går iväg. Sedan när vi ska gå ut så ser han mig och börjar ropa igen "Jennie, kom!" och jag bara skakar på huvudet och säger nej. "Jo men kom nu Jennie." Så artig som jag är så går jag dit och hör vad han säger om sina jäkla abonnemang. Sedan när mamma kommer säger jag hej då och drar henne med mig och då hör jag honom igen "men Jennie gå inte!" och jag bara fortsätter. Så hör jag han säga "dagens ungdom" och kassörskan börjar skratta. Och då tänker jag, hmm vafan vadå "dagens ungdom?" Han såg ju fan ut att vara 19 eller max 22 år. Är man typ inte en ungdom då med?

Grattis till den personen som orkar läsa detta!



Kommentarer
Postat av: Linn

Jätte fin blogg!

2012-06-03 @ 17:42:48
URL: http://linpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback