Surprise parteeeeey

2012-06-29 @ 20:06:42
 
 
Igår hade jag verkligen en toppen kväll. Taccos med Alicia och Amelia, kortspelande med vin och present öppning. Och de båda filurerna lurade mig hela kvällen. De sa att Amelia hade en Varbergare på G med och att hon smsade honom en massa när hon egentligen smsade Pia.. Sedan fick de mig att tro att vi skulle gå till Felicia för att möta upp ett gäng killar som var där. Så vi promenerade genom stan, jag ljuger om jag säger att vi var nyktra. När vi väl kom till felicias hus öppnade Erik och Abbe med kladdkaka och så började de sjunga födelsedagslåten för mig. Jag tror att jag inte förstod någonting först för jag började skratta som bara den och kunde inte sluta le. Inne i huset var Felicia, Pia, Emil och Tobbe. Efter några minuter kom även Adrian och Viktor. Blev fotbolls kollande, studdsmattehoppande med Felicias lilla syster och en massa. Sedan tog vi oss tillbaka till Amelias place för fest, då kom yttligare några personer. Hade världens roligaste, tack som fan tjejer och killar som ordnade den kvällen. Ni äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback