"Jävlar, maffioso"- Adrian Couture

2012-06-18 @ 23:24:45


Åh jag orkar inte! Hade skrivit värsta grymma inlägget och sedan så bara så där så klickar jag bort hemsidan. So here we go again!

Tog ju in brädan till Erika innan och fyfan vad varm jag blev när jag kom fram, svettades ju nästan. Det började ösregna när Alicia kom så dagens planer om att ta oss till Donken gick upp i rök. I stället begav vi oss till Havest och käkade pizza sedan gick vi bara runt som ett gäng luffare i stan. Åkte lite med brädorna i regnet också, hehe såg nog rätt kul ut med två tjejer på longboard, en tjej med inlines och alla tre hade rosa paraply. Anyway så drog vi hem till Erika igen, där hade vi inget att göra så vi bestämde oss för att sminka på lite skägg och grejer som killar har.. Sedan drog vi ut till stan och kan lova att vi blev väldigt sneblickade. Men i alla fall så träffade vi en del folk och så. 

Mitt knark för tillfället heter Markus Krunegård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback