Hello mister pleased to meet you

2012-06-08 @ 18:41:04
 
Lånar en bild av fina Alicia som hon tog idag. Jag, Erik, Amelia, Abbe, Adrian och Alf.
 
Jag har inga bilder från Grand men väntar på att Erika ska skicka över dom. I alla fall så hade jag det rätt roligt, efter Grand hade jag, Amelia och Erika sleepover hos Erika till idag.. Eller till morgonen. Tog bussen till Ljungby med några från klassen, fixade lite mat, kollade genom en massa bilder, lekte lekar. Sedan kom mamma och hämtade mig, Adrian och Abbe. Blev rallykörning efter att vi hade lämmnat av Adrian. Min kära mor kör som en galning ibland, hehe jag ska inte säga något eftersom att jag uppmanade henne. Medan jag och mamma skrek samtidigt som hon gasade och en bil kom emot oss hörde man Abbe knäcka sig i baksätet. Det var min dag det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin dag :D

2012-06-09 @ 12:31:53
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback