Jag är en vampyr, jag suger och spyr

2012-06-17 @ 20:39:22


Whopps, kass uppdatering? Svar ja!
Har inte haft någon som alls lust med någonting idag. Var tagg på att fika med Alicia och Erika idag på morgonen men det gick ju inte eftersom att Erika skulle jobba. Men smarta som vi är så löste vi det genom att flytta på fikan till imorgon. Så ställde klockan precis på 08.00, har bestämt mig för att ta en spring runda sådär på morgonkvisten. Jag kan behöva lite träning, har fått kass kondition sedan jag slutade med innebandyn. Liksom från att träna si så där fyra gånger i veckan till att bara sluta tvärt, det är fan inte bra. Något av mina största misstag är att jag slutade med innebandyn. Vill typ tillbaka till laget igen.. Ska tänka på det nu under sommaren, så får jag se hur jag gör till hösten. Markus Krunegård – Jag är en vampyr

Kommentarer
Postat av: erika

Häär skyller man på mig ;) <3

2012-06-17 @ 20:59:53
URL: http://youwillshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback