Let us die young or let us live forever

2012-06-01 @ 17:08:33
Idag ska jag bara ta det lungt, se någon film eller så. Mamma fixar thai-mat så det blir säkert bra. Imorgon däremot bär det av till Göteborg med Erika och Alicia. Adrian och Olvier kanske även gör oss sällskap på tåget, vi får la se. Men just nu är lyckan att pappa tog med sig en bulle hem till mig. Så sätter mig framför "Once upon a time" och tjockar mig.
I told you to be patient I told you to be fine
I told you to be balanced I told you to be kind
In the morning I’ll be with you
But it will be a different kind
I’ll be holding all the tickets
And you’ll be owning all the fines

Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Ha en awesome kväll! ♥

2012-06-01 @ 19:46:56
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback