School's out for summer

2012-06-12 @ 20:42:40


Hade nog aldrig trott att jag skulle ha tillbringat den första dagen efter att vi slutat nian tillsammans med Felicia, Alicia, Pia, Erika och Amelia hemma på min terass. Vilket gäng alltså! Anyway så är jag ändå glad att det är över och avslutningen kunde inte ha blivit så mycket bättre. Sedan blev det fest hemma hos mig, vi var kanske ett tjugotal om inte fler. Hade i alla fall jävligt kul med kortspel som Robin lärde mig, när vi gick ut och sprang runt, att jag träffade Samir som jag inte träffat på över tolv år och en massa, massa annat!

Kommentarer
Postat av: Melina Denise Hanna

Tittat in här ett tag nu, och jag måste säg att jag verkligen gillar din blogg. Den är speciell..aja ska inte störa mer ha en bra dag! puss ;)

2012-06-12 @ 20:45:25
URL: http://southsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback