Time you enjoy wasting is not wasted time

2012-06-02 @ 20:04:29
Hejsan! Var i stan en stund innan med mamma. En stor fördel med att gå i stan med ens mamma är att hon betalar. I alla fall så skulle jag hämtat ut min PUK-kord till mobilen men det gick inte så får vänta till måndag. Var även inne på Ica och hämtade ut ett kuvär från Guldfynd. Var med i en tävling för ett tag sedan där man kunde vinna valfritt smycke ur Kenzas kollektion, jag hade turen som vann. Anyway så följde jag med mamma in till Kappahl där jag köpte tre shorts.. Eller aa, mamma betalade. Vidare mot B.young hittade jag en massa klänningar som jag kanske ska köpa. Hittade även ett par skor från Vagabonda som jag ska köpa på tisdag. Känns bara lite jobbigt nu när jag är broke och inte har några pengar, men får in pengar på måndag så det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback