Ute på nya äventyr

2012-06-15 @ 00:11:31






Hola amigos! Idag har jag hängt med min bror, vart med Erika och Amelia i stan för att göra ett hemligt uppdrag.. Sedan stack jag med Erika hem och där lagade vi pannkakor och bakade chokladbollar. Sedan blev det äventyr med inlinesen. Vi åkte runt en ganska lång runda i Falkenberg och vi var borta rätt länge med. Men det blev en del springandes på gamla tågstationen, eller a jag sprang på rälsen medan Erika satt och chillade på perongen. Hehe, tror nog allt att hon blev lite rädd när jag bestämde mig för att klättra upp på ett utav tågen.. Kom inte så långt om jag säger så. Kommer sakna dig Erika när du åker till Italien, fast det vet du redan om. Älskar dig skitunge.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jennie omg, det var en kille som dog när han hoppade upp på ett tåg! Gör inte så vännen riskera inte ditt dyrbara liv!

2012-06-15 @ 00:58:53
URL: http://Novacanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback