Those were the days

2012-06-01 @ 12:58:08
Hola amigos! Igår / idag så har jag varit på Boberg med hela Onyxen. Det blev en massa cykling, lekar, vattenkrig, fotbollsturnering, grillning, kortspelande, vandring ut i en kohage och en hel del nattbus. Hehe, jag, Abbe och Erika sprang och stängde av strömen mitt i natten så att alla "mindre" fick panik och sprang ut lyste med sina mobiler. Vi har även invigt Emil och Amelia till att bli ihop, äntligen. Grattis hörrni!

Men på morgonen så försov sig jag och mina rumskamrater oss så vi fick ingen frukost. Fast det ordnade sig, vi hade kvar en hel kladdkaka och lite grädde så det blev vårna frukost. Smaskigt! Efter all städning cyklade vi hem i ösregnet och det åskade även en gång också. Mysigt ändå. Har inte alla bilder ännu så det blir bara dessa..


Just det, min tandställning är borta. A W E S O M E !

Kommentarer
Postat av: Amelia Stuart

Fettt nice hade vi de brothers! snygg designing du har gjort :D

2012-06-01 @ 13:57:23
URL: http://ameliastuart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback