Come to your senses

2012-05-16 @ 22:08:37
En sak som ni kanske inte visste om mig: jag är väldans paranoid. Hatar att vara ensam på kvällen/natten när det är mörkt ute. Och jag är ju ensam hemma nu också. Så vet ni vad jag precis gjorde? Jo, jag sprang ut med en stekpanna i handen och sprang runt i trädgården i mörkret och lyste med en ficklampa och kollade så att det var safe. Men gissa vad? Nu är jag bara ännu mer paranoidare och tror att det ska komma någon och göra inbrott.

Funderar på att sätta på en skräckfilm.. Tror ni det är en bra idé? HELL NO!

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan ,niceblogg du har!!!! jag har en frågestund nu släng en kommentar ställ många frågor allt ni vill ställa så besvarar jag alla eran frågor kramisar

2012-05-18 @ 08:47:23
URL: http://johannaeritreanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback