He's far too innocent to be a part of such a cruel world

2012-05-28 @ 17:04:18
Hade ett mål idag: att ta mig ut och springa. Gissa vad jag har gjort? Jajamän gott folk jag har varit ute och sprungit. Anyway så kom jag en sådär 15 minuter försent till skolan idag fast vi hade sovmorgon till 10.20. Rätt sjukt. Men har haft en bra dag, övat på parad dansen, ätit, haft energidebatt, skämt ut Alicia genom att ropa på "her boy", hängt med Erika till kicks, cyklat hem, sprungit en runda till jag fick kramp i magen och bestämde mig för att det bästa va nog att jag bara skulle lägga mig ner. Oh herregud vilken lång mening jag klämde ihop där! Men i alla fall så sitter jag och äter en nyttig fika nu, puss.


Haha diggar att det står "homework" på mina Vans..

Kommentarer
Postat av: F

Och jag diggar att du har klippt in ditt huvud på killen i högra hörnet ;)

2012-05-28 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback