I want to hide but treeas are falling down

2012-05-01 @ 18:47:56
Älskar vädret just nu! Vad kan det vara.. Kanske 20 varma grader? Solen har skinit hela dagen och jag har legat ute och solat. Dock så har jag pluggat också. Nationella i matte imorgon och det känns förjävligt, men har pluggat med Erika en del nu och ska plugga igen lite senare med. Men nog om det! Innan idag så sprang jag runt med kameran och fotade i trädgården och sedan när jag skulle ladda upp bilderna på datorn så hittade jag ju självklart inte överföringssladden. Har ju fan haft tre stycken och nu är alla borta.. Hmm, vem har ätit upp dom? Men iallafall så ska jag nog köpa en ny i veckan. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback