24 oktober 2012

2012-10-24 @ 16:06:09
Hej sötnosar! Jag har haft en go dag idag. Började tio över elva men självklart så kom jag tio minuter försent.. Det första man hör när man kommer in i klassrummet "nä Jennie, du är inte välkommen". Tack Aron. I alla fall så har vi antagligen två nya i klassen, Sofia och en till tjej. Men har haft redovisning och det gick nog bra, var lite nervös eftersom att många av de andra redovisade i grupper och jag flög solo. Sedan så slutatde jag vid tvåtiden, gött! Duktig som jag är så ska jag plugga matte nu, puss!
Snart under jorden, levande begraven
Jag var bara halvvägs ner mot botten
När jag trodde jag hade nått den

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad halloweenig din design va :D

2012-10-24 @ 19:33:33
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback