But if we go, we go together.

2012-10-12 @ 15:49:59
Hej alla där ute i höstvädret! Igår sken solen och idag skiner den igen, härligt! Jag hade jag ju prov i turism & resemål idag och jag tror faktiskt att det gick rätt bra. Det ända som jag är lite rädd för är att jag skrev för lite. För jag orkade verkligen inte sitta och skriva i evighter. Och detta provet var ett sådant prov där man skulle skriva, skriva och skriva. Annars så har det varit bra idag. Man känner verkligen att vi i tur12 och dom tur11 har kommit varandra närmare. Eller i alla fall jag. För förut så var jag mer tillbakadragen och pratade inte så mycket när vi hade lektioner med tur11 vilket vi har varje dag förutom torsdagar. Men nu babblar jag på som bara den, hehe. Som till exempel idag på provet.. Nä nu blev det mycket text, ciao!
Tog en runda i stan med Erika efter att jag hade slutat. Och självklart så måste jag ju ha med några egopix, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback