Hurts like bullets between these walls.

2012-10-22 @ 16:35:30
Hola! Måste plugga röven av mig right now. Vill få ett bra betyg i engelska och gympa liksom. Dagen har varit bra bortsett från att jag inte kan hålla tankarna på plats. Har haft krig med André osv osv osv. Det vanliga helt enkelt. Fick även gratis glass när jag och Becca gick bort till falkhallen efter att vi hade slutat. Sedan efter falkhallen gick vi tillbaka till skolan och fulade oss med eko12, blev till och med nerbrottad. Puss hej nu ska jag skaffa mig ett A!
Blev en bild från de första dagarna på gymnasiet. Jag kände ingen av dom för några månader sedan, nu känns det som om jag nästan har känt dom hela livet. Det är fan sjukt.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

vilken fin bild :D

2012-10-23 @ 21:17:15
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback