I'm waking up to ash and dust.

2012-10-21 @ 18:46:09
Heh. Duktig jag är på att uppdatera här.. Men jag har faktiskt haft saker för mig. I fredags hade lektion med tur11, dock ingen lärare under hela dagen. Bara Helen som kom och skällde på oss lite då och då. Men hade kul i alla fall. Sedan i lördags jobbade jag från 07.00 till 16.00 sedan åkte jag till falkhallen och hjälpte till med Urban connection. Alla dansarna var verkligen skit bra och det var kul att sitta med dom i greenroom efteråt. Vid tio eller elva på kvällen gick jag runt med några tjejer en stund sedan var jag tvungen att missa allt det roliga eftersom att jag skulle jobba på söndagen. Tråk. Och idag jobbade jag 07.00-16.00. Fick skjuts både till och hem av Frida. Annars hade jag faktiskt roligt på jobbet, det är riktigt kul nu när man känner några av tjejerna där. I alla fall så måste jag börja på min recension av engelska bokennu, cioa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback