Look into my eyes, it's where my demons hide.

2012-10-03 @ 15:22:42
Idag har varit en bra dag. Oavsett vad folk vet och inte vet så har dagen varit bra. Blev la att jag mest har umgåtts med Becca och Charlie idag eftersom att vi bliv ihop parade till ett grupparbete som handlar om spanska maträtter + spanskt vin.  Så vi gick till systemet och fick en liten rundtur bland deras vin osv. Sedan har jag även umgåtts ovanligt mycket med Jacob idag också. Åh är så avis på han för en sak! I alla fall så var det rätt konstigt för jag drömde om han inatt. Vi var typ bästakompisar och så satt vi och lande WoW med Johannes och alla dom. Hmm..?
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl- artist, actor & dancer

Vad kul att höra att din dag har varit bra, min har varit bra med! :D

2012-10-03 @ 15:39:44
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback