Måndag 8 oktober.

2012-10-08 @ 21:25:06
Hej! Inspirationen flödar här borta i Skogstorp för nuläget. Jag sitter nämligen och skriver på min svenska essä. Bara för några minuter sedan kunde jag inte ens komma på en början, nu har jag skrivit cirka en halv sida. Najs! Annars idag har jag varit i skolan (rätt uppenbart?), varit hos farmor, varit på möte, gått i stan en bit med Becca, Omran och Hadi, cyklat hem och tagit det lugnt ett tag. Där har ni min dag! Förresten säger man skolan eller gymnasiet? Har verkligen noll koll.. Men ciao bitches för nu ska jag fortsätta att låta min fantasi flöda i min essä. Puss!
 
Lät fantasin rulla på lite när jag lekte runt i photoshop. Omvandlade min bror till "Superman" eller rättare sagt "Super Kristoffer". HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback