The only honest people in the world are small children and drunk people.

2012-10-03 @ 21:50:00
Äntligen långhelg! Imorgon (torsdag) och fredag har jag studiedagar, gött. Så imorgon åker jag hem till Alicia med Erika för lite myskväll. Sedan på lördag ska jag åka upp till Gekås med Louise någon eller några timmar innan vi börjar för att gå runt i lite affärer och så. Känner egentligen inte ens tjejen men första dagen på jobbet så viste hon vem jag var. Det känndes lite lustigt när hon frågade "är du Koffes syster Jennie?" och jag kände inte ens igen henne.. Men sedan efter hon sa hur hon visste vem jag var så kom jag på att jag hade träffat henne någon enstaka gång innan.. Whatever. Nu ska jag läsa min engelska bok, läste sjukt mycket igår så har bara cirka 100 sidor kvar. Ciao!
 
Erika det är synd att du blev suddig här för detta är nästan en av mina favorit bilder på oss alla tre. LOVE U GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback