The sun hits like a bullet of faith.

2012-10-11 @ 19:19:35
Hej hej! Idag har vi lyssnat på en sexolog och det var rätt intressant antar jag. Sedan fick vi lyssna på en kvinna som heter Alexa. Det var verkligen jätte intressant att lyssna på henne. Hon har nämligen varit en man innan, när hon var vid 20-årsåldern så opererade hon sig till kvinna. Och hon var inte bara intressan att lyssna på utan hon var även as rolig. I alla fall så hade vi svenska efter det. Efter skolan drog jag till skoaffären med Erika. Hittade fan två par skor som jag vill köpa. Hoppas dom är kvar vid månadens slut!
 
När jag kom hem så drog jag ut och prov sprang mina nya löparskor. Dom är as sköna att springa i. Men nu måste jag fortsätta att laga mat och sedan ska jag plugga på ett prov som jag ska ha imorgon. Totalt oförberedd, jag är körd.. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback