You are the first thing I would choose but the last thing I need.

2012-10-18 @ 21:18:54
Idag har det varit en toppen torsdag! Gjorde en redovisning på engelskan, fick ett B så det var helt okej. När vi hade matte så fick jag gjort otroligt mycket. Sjukt konstigt ändå, brukar aldrig få något gjort på de där lektionerna. Men jag och Amanda körde på lite teamwork och det gick awesome! Sedan stod svenska på schemat, helt ok som vanligt. Efter skolan drog jag hem med Erika. Och vid 6 tiden cyklade vi till boxningshallen för att prova på thaiboxning. Det var faktiskt roligt och jag funderar på att dra dit igen. Hade ju redan haft en "uppvärmningsmatch" med Jacob tidigare idag, haha.. I alla fall så efter thaiboxningen så cyklade jag hem i mörkret. Rätt mysigt ändå. Nu ska jag nog plugga spanska så att glosorna fastnar i huvudet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback