Dear math grow up and solve your own problems.

2012-09-30 @ 17:11:27
Åh jag blir så arg. Imorgon har vi matte prov och jag fattar inte varför jag ska envisas med att ha 1b matten. Det är ju skit svårt. I alla fall så har jag suttit med matten ett gasnka bra tag nu och försöker förstå alla olika räknesätt osv. Men jag känner mig redan körd. Vi ska ha prov på fyra häften som vi har arbetat med och jag har inte ens gjort klart något utav dom. Jag har börjat på ett och sedan när vi har fått ett nytt häfte så har jag börjat på det fast jag inte ens har varit klar med den första häftet. Så nu sitter jag med fyra häften som inte ens är färdigräknade. Och jag som hade sagt att jag inte skulle göra såhär igen.. Blir så trött på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback