Do you want to know about my day?

2012-09-19 @ 22:11:09
God kväll! Idag började jag skolan klockan 11.10 och jag har bara haft turism ämnen idag, rätt gött ändå. Och det första som jag var tvungen att göra var att säga hej på "rätt" sätt enligt André så jag fick ju stå ute i regnet med honom i 5 minuter innan han släppte in mig, snäll grabb.. I alla fall så kom jag hem nu vid 21.00. Så har varit borta typ hela dagen. För efter skolan strävade jag runt på stan och sedan tog jag bussen till Ullared. Så nu har jag träffat en del av mina arbetskamrater och vi verkar bli en go grupp. Är trött som bara den men nu måste jag plugga in 40 engelska glosor, wish me luck! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback