Don't let me show you how weak your are. Hurts like bullets between these walls.

2012-09-04 @ 21:54:12
Hola amigos! Är ju illa tvungen till att skriva lite på spanska nu när jag har gjort omval tilld det språket. Anyway så tänkte jag bara visa två bilder som visar skillnaden på en vanlig MacBook och en MacBook Air. Air är så mycket coolare, enligt mig då. Lysande knappar och allt! Men sedan också något som inte hör till, men jag har fått mina jobbtider från Gekås nu. Är skit glad och så. Sammanlagt så kommer jag att jobba 63 timmar. xx


Klickar in en bild på min väska med och basic linnet och örhängena från H&M.



Kommentarer
Postat av: Friskman's Foto

jobbar du på ullared?! :O

2012-09-04 @ 21:56:32
URL: http://friskmansfoto.webblogg.se
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Har också en sådan väska. :D Så sjukt snygg.

2012-09-05 @ 11:37:39
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback