Now you're just somebody that I used to know.

2012-09-06 @ 17:07:08
Hallå hallå! Idag så började vi tidigt och slutade sent. Men jag gillar torsdagar ändå, dom är helt okej. Men nu sitter jag och skriver lite på engelskan som ska skickas in idag. Ska även försöka göra klart matten idag, ligger efter som bara den. Känns som att det enda jag gör är att sova, gymnasiet, äta, plugga och sova. Men vill få en så bra start som möjligt på Blanka så då gäller det ju att ligga i. Men till helgen ska jag träffa några av mina gammla klasskompisar och sedan blir det "lan kväll" på lördag med Alicia och Erika. Hoppas jag i alla fall. Nä nu blev det mycket text på en och samma gång, ciao!
 

Saknar också min bror något oerhört. Det blir så när man har haft hemma honom hela sommarlovet och sedan bara åker han iväg igen. Men han kommer förhoppningsvis hem på höstlovet och om inte så åker vi nog upp till han över julen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback