First day, check!

2012-09-22 @ 20:47:00
Hola amigo! Första dagen på Gekås avklarad, skönt. Idag har jag bara varit inne på lagret, jag och Amanda teamade ihop oss med våran arbetsledare idag. Så i alla fall så har jag lärt mig en massa nya saker och allting har bara flytit på. Det är kul med när man har roliga arbetskamrater runt om en så att tiden går fort. Imorgon börjar jag klockan 07.00 och ska vara där till 16.00. Så blir inte lika sent imorgon som det blev idag. Man känner att deet verkligen har tagit på krafterna, är så trött. Jag och Louise snackade om att man borde ta ett fotbad ikväll, så ska nog faktiskt göra det nu. Så det händer ingenting ikväll, ciao!
Fin och sliten efter cirka nio timmar på Gekås. Love tangentbordet på min MacBook Air också! (Var bara tvungen att visa..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback