I can fake that smile you see on my face everyday, just so you think i'm okay.

2012-09-15 @ 17:43:58
Jag känner mig så himlans duktig! Det är lördag och jag sitter med en massa papper om ekoturism och pluggar för fullt för ett prov som jag ska ha på tisdag (Hållbar turism). Har även pluggat spanska, engelska och så har jag skrivit klart min skrivuppgift om "Into the Wild" för Resmål och resvägar. Fy Fabian vad jag borde få ett pris eller så. Ska bara plugga på svenskan och göra lite matte också, sedan är jag klar för denna veckan. Puss hej!
 
Tänkte hitta på någonting idag men vi ska ändå ha gäster så kan lika gärna stanna hemma och plugga. Så att jag får det gjort liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback