I was looking for a breath of life. A little touch of heavenly light.

2012-09-20 @ 18:37:16
Hej hej! Idag har det varit en sådan där "typisk" torsdag. Men vad kan man förvänta sig utav en dag som alltid ser lik ut. Oavsett villken vecka eller månad det är så är torsdag alltid torsdag med engelska, matte och svenska. Alltid! I alla fall så har jag gått och blivit elevambassadör här på Blanka. Det är jag och Becca från turism och sedan några andra från de andra klasserna. Jag tycker att det ska bli jätte kul och spännande och redan imorgon så ska vi åka till Varberg för att träffa en massa elevambassadörer från massa andra gymnasieskolor. Men vet ni vad? Nu ska jag fortsätta att räkna ut mina matte tal. CIAO!

Kommentarer
Postat av: DIYS

braig låt!

Åh, visst är det skönt med freeeedag? :D wop wop

2012-09-21 @ 10:17:22
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback