Kalla mig numera detektiv.

2012-09-10 @ 23:57:24
Hej och hå, som det kan gå.. Tidigare under kvällen kom jag på att min systemkamera var borta. Letade verkligen överallt men hittade den inte. Så nu har jag lekt detektiv i princip hela kvällen. Snackat med nästan alla som var här förutom någon enstaka som inte har svarat än. Vissa har jag snackat längre med och andra mindre.. Men ikväll är i alla fall Emelie lite av min räddare för behövde faktiskt någon att snacka med och hon är så jävla hjälpsam. Tack! Men har faktiskt även fått mig en del skratt också av en del och sedan är det vissa sm har gjort mig mer fundersam. Får se hur det går för mig.. Nu säger jag god natt!
 
Behövde bara skriva av mig lite ytterligare än vad jag redan har gjort.

Kommentarer
Postat av: Josephine Evertsson

Oj, hoppas du hittar det Jenjen!! :(

2012-09-11 @ 19:24:32
URL: http://duvethonjosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback