Oh, I want to sail away from here.

2012-09-26 @ 19:01:08
Regnet det bara öser ner! Osv osv.. Idag har varit en jäkligt bra dag måste jag nog säga. Säger samma om dagen som var igår. För igår sprang jag runt med Rebecca S och Amanda och tog godis på jobbmässan som var i falkhallen. Skit kul. Ska nog även söka jobb till Donken, får fundera på det ett tag. I alla fall idag så har jag bara haft två lektioner och sedan så sprang jag, Amanda och Liz till bussen som tog oss till tågstationen. Så ha varit en sväng i Halmstad idag med tjejerna. Köpte två tröjor, inget mer. Sedan tog vi bussen till Falkenberg. Sedan blev det en cykelfärd hem till Skogstorp i regnet. Kul, riktigt kul..
Bjuder på några fin fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback