This is the moment. Tonight's the night we'll fight till is over.

2012-09-23 @ 19:57:00
Hallå hallå! Idag började jag jobba klockan sju. Så gick upp lite efter klockan 5 och åkte mot Ullared vid sextiden. Stackars Amanda började klockan sex idag så hon hade gått upp klockan fyra och tagit fembussen. I alla fall så träffade jag på Bobo idag, blev överraskad över att möta han i matsalen, visste inte att han också jobbade på Gekås. Anyway så slutade jag klockan fyra och tog bussen till Falkenberg med Bobo som också slutade fyra. Tror att jag var hemma vid sex någon gång. Men nu börjar xfactor så ciao!
Det var jätte mörkt när jag gick hemmifrån. Och min goda frukost, läsk och fralla, bra kombo!

Kommentarer
Postat av: Malva

Fin blogg! :D

2012-09-24 @ 17:32:33
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback