Tjugoförsta september tjugohundratolv inte "tjugohundratjugoett" - André.

2012-09-21 @ 17:18:45
Det är så otroligt dåligt väder idag! Man märker verkligen att det är höst nu, bara en massa regn och blåsigt som tusan. I alla fall så åkte jag tåg till Varberg idag med Becca, Lukas, Linn och Olivia. Och på tåget träffade vi Carro också, blev jätte förvånad men det var kul så vi stod och snackade hela resan. Sedan har vi bara haft "möte" idag, lite pyssel och besök på Drottning Blanaka i Varberg. Där träffade vi Carro igen och så träffade jag min gamla barndomsvän Frida. Sjukt konstigt men kul. Anyway så lite senare så tog vi tåget hem med och då var vi några fler. Tror inte att jag har skrattat så mycket på länge som jag gjorde på tåget idag.. Haha.. Nej nu känner jag att det blev mycket text.. C I A O !
Hade ingen bild så får bli denna.

Kommentarer
Postat av: aliengirl ^w^

Det är trist när det ska regna & blåsa, annars så är hösten en av mina favoårstider. :)

2012-09-21 @ 19:06:07
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback