We are the kids with the hungry hearts.

2012-09-09 @ 19:58:00
Hallå hallå! Ledsen över att jag har haft så otroligt kass uppdatering här över helgen.. Men i fredags blev det fest hemma hos mig. Jag hade det as roligt och alla var trevliga. Till och med polisen dök upp, en del började springa mot IP även jag. Fast hejdade mig precis innan jag skulle hoppa över staketet och tänkte "fan, det är ju jag som bor här". Så jag sprang tillbaka och pratade lite med poliserna och så. Blev en liten paus i festen men efter att poliserna hade kört så kom allihopa som hade gömt sig tillbaka. Men hade i alla fall en grym fredag! Sedan på lördag städade jag och hängde lite med Alicia och Sofia. Och idag har jag varit hos Becca och bara snackat och så. Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl ^w^

Oh shit, vilken fest då alltså! :P
Hade grannarna ringt polisen pågrund av erat party? :)

2012-09-09 @ 21:43:44
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback